טיפ #18: "דאבל-דייט"

מתי בפעם האחרונה יצאתם לדאבל-דייט?

זוגות עם ילדים קטנים מתקשים פעמים רבות למצוא זמן לבילוי זוגי. כשמתאפשר להם כבר לצאת הם מעדיפים לבלות באופן אינטימי, או מתקשים לתאם בהתראה קצרה עם זוג נוסף (שלרוב גם לו יש ילדים קטנים וקושי דומה למצוא זמן). בפעול יוצא שהם נפגשים עם חברים בהרכב משפחתי מלא או ללא בני/בנות זוג.

דאבל דייט משלב אלמנטים של בילוי זוגי יחד עם מפגש חברתי. הוא תורם לריענון השיח הזוגי ומעשיר את האינטראקציה הזוגית. אלמנטים אלה באים פחות לידי ביטוי בבילוי ללא בני/בנות זוג או בבילוי משפחתי – בו חלק משמעותי מתשומת הלב מופנית לטיפול והשגחה על הילדים.

זוגות רבים סיפרו לי שדרך כך ששמעו שיחה של בן/בת הזוג שלהם עם אדם אחר, הם נחשפו לרעיונות או מחשבות שלא היו מודעים אליהם בעבר אצל בן/בת זוגם/ן. הגילוי הוביל לשיח זוגי חדש שהעשיר את הקשר. החלפת רעיונות ודעות מול זוג חברים יגרה פעמים רבות העמקת השיח גם בתום הדייט ברובד הזוגי.

כמו כן, באופן טבעי כשאנחנו נפגשים עם זוג נוסף אנו עסוקים כך או אחרת בהשוואה מולם. השוואתיות סבירה עשויה להיות בעלת ערך חיובי לזוגיות. היא מאפשרת לנו לבחון מחדש דברים שאנחנו לוקחים כמובן מאליו ועשויה להביא אותנו לרענן את מערכת היחסים ולעשות בה שינויים רצויים בהתאם לבדיקה המחודשת.

 טיפ: נסו לתאם אחת לחודשיים שלושה בילוי זוגי עם זוגות חברים נוספים. חישבו יחד, אילו מזוגות החברים שלכם מעניינים את שניכם במידה דומה. תאמו עמם מספיק זמן מראש בכדי שתוכלו להתארגן בהתאם. מומלץ לבחור בילוי המשלב אפשרות לנהל שיחה.